Hlavní stránka  
Vyhledávání Rozšířené vyhledávání  

Firmy, produkty
Firemní informace Firemní informace
Technické listy Technické listy
CAD detaily CAD detaily
Novinky Novinky

Registrace
Informace
Partneři webu
 
Materialy pro stavbu
iMaterialy
Stavba
StavbaWEB
istav
Muj Dum
Moderni Byt
Rodinný dům
Technický týdeník
 
Pro širokou veřejnost
 
Dům a byt
Dům  |  Byt  |  Zahrada
Kuchyně  |  Koupelna
Finance  |  Reality show
 
 

  Další novinky
  Registrovat se k zasílání newsletteru  
24. 9. 2010

Firma

Internorm-okno, s. r. o.

Internorm-okno, s. r. o.
Na Okraji 439/46a
Praha 6
162 00



Další novinky

 
 
 
 
 
  Další informace o firmě Internorm-okno, s. r. o.

 

Internorm: certifikovaní obchodníci se těší důvěře zákazníků

 

Internorm, evropská vedoucí značka oken, ví, že nákup oken je záležitostí důvěry. Konec konců se jedná o investici, která bude zákazníka provázet po dlouhou dobu. A přesně z tohoto důvodu uvedl Internorm již v roce 2005 do života certifikaci odborných prodejců – tzv. [1st] - window partner – která předpokládá splnění určitých standardů.

Nákup oken je věcí důvěry

Abyste mohli svému odbornému prodejci důvěřovat od prvního kontaktu, vytvořila firma Internorm systém kvalifikace a propracovanou koncepci partnerství při prodeji výrobků. Certifikovaní [1st] - window partneři firmy Internorm nabízejí svým zákazníkům komplexní služby, od profesionálního poradenství přes čistou montáž až po řešení individuálních přání zákazníka. Firmě Internorm nestačí jen spokojený zákazník, chce, aby byli její zákazníci nadšení.

Dvanáct standardů pro péči o zákazníka (tzv. Customer Care Standards)

Certifikované partnerské podniky firmy Internorm musí splňovat dvanáct tzv. Customer Care standardů, které si určili sami zákazníci. Mezi základní úkoly [1st] window partnerů patří: v dohodnutém termínu dodat nabídku, která bude přesně odpovídat tomu, co bylo dohodnuto v rámci poradenského rozhovoru, a dodržet časový harmonogram.

Na zpětné vazbě od zákazníků záleží

Každého privátního zákazníka firmy Internorm kontaktuje telefonicky nezávislý institut pro výzkum trhu s dotazem na jeho spokojenost s výrobkem a službami. Takových rozhovorů již proběhlo více než 50 000 po celé Evropě, takže představují reprezentativní zpětnou vazbu, která nám poskytuje důležité poznatky a podněty pro další zlepšování našich výrobků a služeb. Zmíněné opatření, které je v tomto odvětví ojedinělé, ukazuje, že firmě Internorm nezáleží „jen“ na špičkové jakosti vlastních výrobků, ale i na co nejvyšší kvalitě služeb poskytovaných vybranými odbornými prodejci.

Náskok díky službám

Dvanáct standardů Internorm představuje závazný příslib služeb zákazníkům, jehož splnění jsou zákazníci samozřejmě také oprávněni vyžadovat. [1st] window partneři firmy Internorm absolvují pravidelně speciální školení na téma „Customer Care“ a zavazují se ke zcela nadstandardní péči o zákazníky – a pouze za této podmínky zůstává v platnosti jejich certifikace. Věnujte proto pozornost tomuto certifikátu a využijte kompetentních poradenských služeb těchto speciálně vyškolených odborných prodejců výrobků firmy Internorm v blízkosti vašeho bydliště.


podle podkladů společnosti Internorm-okno

Internorm: certifikovaní obchodníci se těší důvěře zákazníků

URL:
http://www.internorm.cz

Žádost o více informací od firmy Internorm-okno, s. r. o.
 
Další informace získáte od firmy Internorm-okno, s. r. o. po vyplnění následujícího formuláře.
 
*Jméno:    
*E-mail:    
Firma:    
*Typ firmy:    
Telefon:    
Adresa:    
*Dotaz:    
    (* = Povinný údaj) 
Na e-mailovou adresu odesílatele bude zasílán pravidelný newsletter portálu iSTAVinfo.  
Pošlete dotaz na všechny relevantn� dodavatele. Využijte funkci Hromadn� dotaz.
     


Viz také:
09. - Otvorové výplně





Verze pro tisk Přidat do oblíbených Doporučit tyto stránky známýmHlavní stránka | Kontakt

© 2007–2016 Business Media CZ, s. r. o.